برگر

ساندویچ چیکن فوق العاده در اکباتان

بهترین ساندویچ چیکن در اکباتان

یکی از خوشمزه‌ترین غذاهایی که در اکباتان و فست فودی‌هایش پیدا می‌کنید، ساندویچ چیکن است که البته فست فود شادی بهترین آن را با توجه به مزایا و خدمات برایتان در نظر گرفته است.

فست فود شادی از جمله جاهایی است که سفارش ساندویچ چیکن و دیگر غذاهای خود را در ساعات کاری و همه روزه انجام می‌دهد. تنها کافی است از شماره تلفن موجود در سایت ما برای برقراری تماس استفاده کنید تا پیک آن را با سرعت برایتان ارسال کند. همچنین امکان مراجعه حضوری و سفارش ساندویچ چیکن به هر تعدادی که می‌خواهید، برایتان وجود دارد.

مواد اولیه ساندویچ چیکن

از مواد اولیه گوناگونی در ساخت ساندویچ چیکن استفاده می‌شود که اگر خمیر آن را ندارید، می‌توانید خودتان درست کنید، یا از بیرون تهیه نمایید. سینه مرغ، ماست، پیاز، فلفل، ادویه تندوری، نمک و زردچوبه، کره و روغن مایع و انواع سس‌ها از پایه‌ترین موادی است که باید به همراه داشته باشید تا در نهایت بتوانید ساندویچ چیکن میل کنید.

طرز تهیه ساندویچ چیکن

برای تهیه ساندویچ چیکن باید مراحلی را طی کنید که در ادامه شرح داده می‌شوند.

مرحله اول:

ابتدا در بالا هم گفته شد که باید خمیر آماده باشد و سینه مرغ را برش داده و در گوشه‌ای می‌گذاریم. در این مرحله باید ادویه‌ها و نمک و فلفل را به همراه زردچوبه به ماست اضافه کنیم و خوب هم بزنیم تا ترکیبی یک دست را در اختیارمان قرار دهد. برش‌هایی که از سینه مرغ زده‌ایم را به ماست اضافه می‌کنیم و روی کاسه را می‌پوشانیم و مرغ را برای یک ساعت در یخچال قرار می‌دهیم.

مرحله دوم:

در این قسمت باید پیاز و فلفل دلمه‌ای را به صورت خلالی یا مدل‌های دیگری که مدنظرتان هست در آورده و روی حرارت ملایم بگذاریم. پیاز و فلفل سپس به تابه اضافه می‌شوند و به خوبی آن‌ها را تفت دهید. فیله‌های مرغ در قدم بعدی به آن تابه اضافه می‌شوند و کره و روغن را هم واردشان کرده و تفت می‌دهیم. بعد از سرخ شدن به صورت کامل، سس را آماده کرده و در یک کاسه می‌گذاریم.

مرحله سوم:

سس‌های مختلف در این جا باید به کاسه اضافه و هم زده شوند. از این سس‌ها می‌توان سویا و چیلی را نام برد. سپس سطحی از خمیر را جدا کرده و بر روی کاسه ترکیب سس‌ها قرار می‌دهیم.

مرحله چهارم:

وقت آن رسیده خمیر را نازک و پهن کنید و برای این کار از وردنه کمک بگیرید. تابه‌ای را روی حرارت ملایم گذاشته و خمیرها را بدون استفاده از روغن، داخل تابه بگذارید تا از هر دو طرف کاملا سرخ شوند. سپس نان‌ها را از تابه خارج کنید و مخلوط سس را روی آن بمالید و سایر مواد مانند سینه مرغ و فلفل و پیاز را اضافه کنید. در آخر ساندویچ را باید در یک تابه گریل قرار داده تا از هر دو طرف گریل شوند. ساندویچ‌ها در آخر در ظرف قرار می‌گیرند تا به همراه سس دلخواه شما میل شوند.

تجربه‌ای منحصربه‌فرد؛ خرید ساندویچ چیکن در اکباتان

همان طور که گفته شد، فست فودی‌های زیادی تجربه میل کردن ساندویچ چیکن را برایتان به ارمغان می‌آورند. طبق گفته مشتریان، بهترین ساندویچ چیکنی که میل کرده‌اند در فست فود شادی بوده است. دلیل آن هم این است که برای پخت آن از مواد اولیه فوق‌العاده و متریال با کیفیت استفاده می‌شود و سالم بودنشان هم نکته دیگری است که مشتریان خیلی زود به آن پی می‌برند. تنها کافی است یک بار به این جا بیایید تا با کیفیت غذاها آشنا شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *