برگر

راز و رمزهای ساندویچ همبرگر خوشمزه که باید بدانید

رمز و راز‌های ساندویچ همبرگر خوشمزه

ساندویچ همبرگر یکی از ساندویچ‌های پرطرفدار است و بسیاری از افراد علاقه زیادی به خوردن آن دارند. معمولا در منوی تمامی فست فودی‌ها همبرگرهای مختلفی چون همبرگر کلاسیک، چیزبرگر و غیره وجود دارد که در تهیه آن‌ها از گوشت استفاده می‌شود. اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا ساندویچ برخی از فست فودی‌ها بسیار خوشمزه‌تر و با کیفیت از فست فودی‌های دیگر است. ما در این مقاله شما را با رمز و رازهای همبرگر خوشمزه و نکاتی که باید در هنگام سفارش این ساندویچ خوشمزه در نظر بگیرید آشنا می‌کنیم.

دلایل خوشمزه شدن همبرگر

طرز تهیه ساندویچ همبرگر متفاوت است اما در تمامی آن‌ها از مواد اولیه یکسانی استفاده می‌شود اما چه عواملی سبب می‌شود که یک همبرگر طعم خوب یا بد داشته باشد؟ این عوامل شامل موارد زیر می‌شوند:

کیفیت و میزان گوشت برگر

یک همبرگر خوشمزه باید از گوشت گوساله یا ترکیبی از گوشت گوسفند و گوساله تهیه شود و هرچه کیفیت گوشت مصرفی بالاتر و تازه‌تر باشد قطعا طعم برگر نیز بهتر و لذیذتر خواهد بود. برخی از فست فودی‌ها برخلاف فست فود شادی که از گوشت تازه و با کیفیت استفاده می‌کند در ترکیب همبرگرهای اصطلاحا دست ساز خود از سویا یا حتی سنگدان مرغ استفاده می‌کنند که این مواد موجب می‌شود تا همبرگر آنها لذیذ نباشد.

کیفیت نان ساندویچ همبرگر

از بهترین نان‌ها برای استفاده در همبرگر نان‌های مک دونالتی هستند که لطافت و نرمی بالایی دارند جالب است بدانید که هر چه نان استفاده شده در ساندویچ همبرگر نرم‌تر باشد لذت خوردن آن نیز بیشتر است. خوشبختانه بسیاری از فست فودهای مشهور و معتبر چون فست فود شادی از نان‌های مک دونالتی برای انواع ساندویچ‌های برگر خود استفاده می‌کنند.

نوع سس مخصوص استفاده شده

ساندویچ‌های همبرگر دارای سس‌های خوشمزه‌ای هستند و در برخی از آنها از سس ویژه سرآشپز نیز استفاده شده است همین موضوع موجب محبوبیت ساندویچ‌های همبرگر می‌شود. برگرهای فست فود شادی همگی دارای سس‌های مخصوص هستند که طعمی بی‌نظیر دارند و یک تجربه خوب برای شما از خوردن یک همبرگر خوب رقم خواهند زد.

دلایل خوشمزه شدن همبرگر

 

حجم و قطر همبرگر

همبرگرها حجم و قطر متفاوتی دارند و هرچه قطر یک همبرگر بالاتر باشد طعم آن نیز لذیذتر خواهد بود. در واقع قطر گوشتی که در برگرها استفاده می‌شود موجب ایجاد طعمی متفاوت خواهد شد. برگر ویژه شادی یک ساندویچ همبرگر فوق العاده است که توصیه می‌کنیم حتماً یک بار آن را امتحان کنید. ساندویچ‌های همبرگر با قطر بالا معمولاً توسط فست فودی‌ها به دو قسمت تقسیم می‌شود تا خوردنشان برای شما راحت‌تر باشد.

نوع پنیر استفاده شده در همبرگر

یکی از مواد اولیه در طبخ و تهیه انواع ساندویچ همبرگر، پنیر است. بین انواع پنیرهای موجود در بازار پنیرهای گودا و چدار مورد استفاده قرار می‌گیرند اما می‌توان گفت که پنیر گودا بهترین انتخاب است و طعمی فوق العاده به همبرگر می‌دهد. برگرهای فست فود شادی دارای پنیر گودا هستند.

نحوه آماده سازی گوشت برگر

یکی دیگر از راز و رمزهای همبرگر خوشمزه به نوع آماده سازی گوشت آن بر می‌گردد. گوشت همبرگر پس از چرخ دادن باید با موادی چون پیاز و انواع ادویه چون فلفل، نمک و غیره به خوبی مخلوط شود تا طعمی خوب داشته باشد. اگر علاقه به خوردن همبرگر خانگی با طعم دود و زغال دارید می توانید مقاله طرز تهیه همبرگر ذغالی خوشمزه و لذیذ را مطالعه کنید.

نکات مهم در سفارش ساندویچ همبرگر

اگر قصد سفارش آنلاین ساندویچ همبرگر را دارید و می‌خواهید یک انتخاب درست داشته باشید به موارد زیر باید دقت کنید.

  • خرید خود را از فست فودهای معتبر و شناخته شده انجام دهید چرا که از مواد اولیه و با کیفیت در تهیه و ساخت همبرگر خود استفاده می‌کنند و همین موضوع سبب می‌شود تا ساندویچ همبرگر آنها طعمی فوق العاده و کیفیت بالایی داشته باشد. بهترین فست فود در اکبتان فست فود شادی است که بهترین همبرگرها را می‌توانید در آنجا یافته و سفارش دهید.
  • معمولاً در منوی برگر پس از انتخاب یک همبرگر طرز تهیه همبرگر و مواد که در تهیه آن به کار می‌رود آورده شده است که شما قبل از انتخاب یک همبرگر، مواد اولیه و طرز آماده سازی آن را مطالعه کنید تا ساندویچی مطابق با ذائقه و سلیقه خود را سفارش دهید.
  • در کنار همبرگر خود می‌توانید چیپس، سیب‌زمینی سرخ‌کرده نیز سفارش بدهید تا لذت خوردن همبرگر چند برابر شود همچنین سفارش سالاد  نیز گزینه بسیار مناسب و هوشمندانه‌ای است.

در نهایت باید بگوییم که ساندویچ همبرگر یکی از محبوب‌ترین ساندویچ‌ها در جهان محسوب می‌شود و در کشورمان جزو ساندویچ‌های پرملات است که در بسیاری از فست فودها از جمله فست فود شادی نیز به فروش می‌رسد. اگر در محدوده‌ی اکباتان زندگی می‌کنید و کیفیت ساندویچ برگر برای شما مهم است و می‌خواهید یک ساندویچ خوشمزه و عالی را میل کنید قطعاً فست فود شادی یکی از بهترین فست فودها در اکباتان است. خوردن برگر ویژه شادی، چیزبرگر و برگر کلاسیک آن می‌تواند حس رضایت بالایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *